tirsdag 30. september 2008

Klasse 1BAC NIH

Tiden flyr av gårde. Vi er snart inne i oktober måneden, og selv om tiden har gått fort, føles det ut som jeg har gått på skolen i lang tid. Klasse miljøet er underbart. Idag skulle vi egentlig campe i Nordmarka, men det ble avlyst på grunn av dårlig vær. Klassen består av mange ulike mennesketyper, men alle finner sin rolle i klassen. Jeg har aldri vært borti en klasse som jeg har funnet meg så fort til rette i. Jentene passer godt sammen og vi har heller ingen klikker blant jentene. Det er godt å gå i klasse 1BAC.

Ellers går det bra meg, og jeg stortrives i Oslo og på NIH. Det er mye som skjer, og jeg henger nok litt etter i skolesammenheng, men hvem gjør vel ikke det. Ofte er det vanskelig å komme seg opp om morran, og jeg kjenner at mangel på søvn kan ødelegge mye av en dag. Det er absolutt noe jeg bør skjerpe meg på.

Små nyheter uten om:
  • kommet inn i KRIK miljøet i Oslo
  • Fått 202 i maks puls
  • begynt i filadelfia Oslo
  • vært på bli kjent tur med KRIK på Haraset leir, ved Hamar
  • Savner fremdeles Tanzania
  • skal på fjelltur til Rondane om noen få dager
  • blitt bedre i svømming
  • har sykt mange blåmerker på leggene etter fotballtrening
  • sliter med riktig pusteteknikk i svømming

Ingen kommentarer: