søndag 14. desember 2008

Snart juleferie

Nå er klokken 01 om natta, og imorgen er dagen for anatomi eksamen. Jeg gleder meg til den er over. Da har det bare en igjen, så er det juleferie. Får ikke sove. Ligger våken og tenker på Tanzania og hvordan det vil bli å komme tilbake, pluss at jeg går igjennom alle muskler og knokler i hodet. Huff, mye å lære, men utrolig spennende. Det skal bli godt med juleferie. Sammen med familien, og deretter i Tanzania. En opplevelsesrik og magisk jul er i møte. Jeg har allerede fått julestemning! Norsk jul er noe helt ekstraordinert. Vi er heldige vi som har så mange gode juletradisjoner som får oss i julestemning. Nei, nå er det tid for å sove...

2 kommentarer:

Kristin! sa...

Solvår!!
Håper det gikk greit på eksamen i dag...=)
Ååå, du e så heldig som skal til Tz, du må ha en innmari god tur!
Fant nettop bloggen din, og der var det mye bra å lese! Du er så bra du Solvår!! Vi treffes i Oslo på nyåret! E gleder meg..=)

Solvår sa...

Halla Kristin!
Det gikk faktisk veldig bra, snart juleferie nå :)
Takk for det! Vi må henge litt etter nyttår. Håper at jeg får bedre tid da. God jul og kos deg masse med en norsk jul! Det blir bra :D Gla i deg gojinta mi